Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Καλωσήλθες άνοιξη!

Αγαπημένοι μου φίλοι γεια σας!
Εδώ και λίγες ημέρες μπήκε-ημερολογιακά τουλάχιστον-η άνοιξη και μαζί της έχει φέρει, όπως κάθε χρόνο άλλωστε, έναν αέρα ανανέωσης και μια νότα αισιοδοξίας παρά το θλιβερό σκηνικό της επικαιρότητας... Σε μένα τουλάχιστον! Όμως η ζωή είναι ακράτητη και η ελπίδα πρωταρχικό στοιχείο της, έτσι κοιτάμε μπροστά περιμένοντας πάντα το καλύτερο... Ο χειμώνας πέρασε κι η αλήθεια είναι ότι έχω παραμελήσει το blogοσπιτάκι μου, όμως η δημιουργική μου διάθεση είναι στα ύψη, έπλεξα, έπλεξα, έπλεξα...και συνεχίζω με την ίδια χαρά και τον ίδιο ενθουσιασμό.
Περιπλανώμενη στο διαδίκτυο βρήκα πολλές όμορφες ιδέες από τις οποίες εμπνεύστηκα και σήμερα επισυνάπτω ορισμένες φώτο από τις δημιουργίες μου οι οποίες υπάρχουν βέβαια και στο facebook..
Εύχομαι να σας αρέσουν! Σύντομα κοντά σας με πιο συγκεκριμένες αναρτήσεις! Να έχετε όλοι ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο και μια υπέροχη Αποκριά!










Το μετατρέψιμο σκουφάκι, ό,τι πρέπει για το κρύο! 

Λύνοντας το κορδόνι στην κορυφή μετατρέπεται σε μια ζεστή κουκούλα, ό,τι πρέπει για το κρύο!

Το γιλεκάκι για τον λατρεμένο μου πρωτότοκο!

Κι αυτό εδώ για τον μικρούλη μου!







    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου